Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2005, 00:56   #689
Seba
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Fieseler]
Citaat:
Ik kan mij perfect vinden in hetgeen Frank hier zegt.
Een moslim met een hoofddoek is een moslim die persé aan de ganse wereld wil mededelen dat hij 100% achter de koran staat.
Je kan niet een beetje zwanger zijn, een beetje pedofiel, een beetje kleptomaan enzovoort.

Iemand met een hoofddoek is iemand die met een plakaat op straat rondloopt met de niet mis te verstane boodschap dat hij als moslim de koran voorop stelt in zijn leven (en dus ijvert voor het installeren van de sharia).

Dus: Een moslim (vooral dus diegenen die in het propagandistisch islamuniform rondflaneren) kan bijgevolg onmogelijk democratisch zijn.
[size=1]Hij kan daarentegen wel een goed moslim zijn hé...[/size]

Herinneren wij ons niet een paar jaren geleden toen de hoofddoekenkwestie zo aktueel was dat op de VRT zatte haat-Vermeersch werd uitgenodigd en dat die in een niet PC bui vroeg aan de gesluierde islamlerares (Brussel) welke wet eerst kwam: de staatswetten of de islamwetten waarop ze tot drie maal toe weigerde te antwoorden?
Niemand?
Herinneren we ons niet dat dat k*twijf haar hoofddoek uitdeed om daaronder een hoofddoek in trikolore te laten zien met het gedacht dat het dan wel ok zou zijn? Dit omdat het duidelijk is in België dat je de grootste smeerlapperij mag doen als het maar in de naam van de Rwa is en tegen de Vlaams Nationalisten?
dus volgens jou zijn er geen moslims die een groot deel van wat in de Koran staat niet letterlijk of zelfs niet interpreteren?? Ik ken alvast talloze voorbeelden van
-moslima's die helemaal Westers gekleed zijn, denken en doen.
-allochtone studenten in mijn jaar die bepaalde zaken streng naleven (bv. dagelijks x-aantal keer bidden), maar voor de rest compleet normale gasten zijn met geen enkele ijver om ons syteem omver te werpenn ze praten zelfs onderling Nederlands met elkaar
etc.

Volgens jopuw redenering interpreteert iedereen met een kruisje rond z'n hals dus de Bijbel letterlijk tot op de letter en kan hij dus per definitie niet "democraat" zijn? Of geldt die redenering enkel voor moslims??
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline