Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2022, 19:20   #10
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Ach in deze wegwerp maatschappij speelt "kwaliteit" meestal geen rol....en word zeer veel brol aangeboden.

Anderzijds is mijn VW camionette van 1990 dat op nog steeds betaalbare LPG rijd >>> nog steeds tot grote voldoening zonder problemen bruikbaar. Waarom zou ik voertuig dat mij overal naartoe brengt dan vervangen????? Heb er zelfs nog GEEN oldtimer nummerplaat op gezet, en steeds gezwind door de keuring, haha

Misschien beschikt De Wever ook over degelijke kwaliteiten>>>> waarom ??? de te verwachten en bewezen degelijkheid dan bij de vuilnis zetten zoals men met versleten bagger doet?????
De kwaliteiten van De Wever zijn bewezen in de loodzware -8 bij de vorige verkiezingen. Van Beke’s niveau dus.

Men moet inderdaad oppassen voor surrogaat brol, zeker wat luiers betreft. Maar een echte pamper die men veel te lang draagt is ook geen zicht. En de peilingen tonen aan de de nva al veel te lang De Wever pamper draagt.

Voorzitters met fatsoen stappen op na een snoeiharde -8. Voorzitters met politiek fatsoen stappen op als de principes van hun partij in de frigo moeten. Alleen De Wever blijft als al een te lang bevuilde luier aan de billen van de nva plakken.

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 12 juni 2022 om 19:22.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden