Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
I
Jouw recept naar dat geluk lijkt te zijn: laten we mekaar zoveel mogelijk afmaken zodat er enkelingen overleven, die kunnen dan perfect gelukkig zijn, ze hebben dan de aarde (al de ruimte en al haar vruchten voor zich alleen).
Als we dit recept toepassen, dan gaan 7 miljard mensen mekaar uitmoorden.
In jouw uiteindelijke ideaal is er één familie die overleefd en gelukkig kan wezen.
|
Ja. Mocht dat dan nog de mijne zijn, dan is het perfect
Citaat:
Detail misschien , broers en zussen moeten dan maar met mekaar trouwen en kinderen krijgen
|
Ik heb elders al gezegd dat inteelt geen probleem is, dat lost zich na een tijdje op.
Citaat:
Als 7 miljard mensen mekaar uitmoorden dan kan ik (en hopelijk velen met mij) dit moeilijk als een geslaagd pad naar geluk omschrijven.
|
Waarom ?
Iedereen gaat toch dood, dus in de grond verandert dat niks. En je hebt het plezier van kunnen te moorden. Dat is toch ook iets waard.
Citaat:
In geval er geen volledige zelfvernietiging volgt zullen er ooit afspraken moeten gemaakt worden.
Zelfs in jouw enige familie (ideaal) die overblijft zullen er afspraken nodig zijn.
|
Waarom ? Het leven heeft nooit "afspraken" gemaakt om tot aan ons te geraken he. Leeuwen maken geen afspraken. Die blijven ook een tijdje bestaan he.
Citaat:
Ik hoop dat er vlug een tijd komt waarop men bereid is afspraken te maken die ons allen (zij die er zijn en hen die nog geboren moeten worden) naar een betere wereld voeren waar de kans op geluk optimaal is voor ieder burger.
|
Ik hoop op een enorme slachtpartij. Ieder zijn meug