Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev
Las ik nu toch wel eikelband.... maar ook dat moet kunnen, om hun kweekgedrag in te tomen.
|
ja maar dan zou je permanente castratie, ontmanning en/ of sterilisatie van Mannen en vrouwen moeten koppelen aan het verkrijgen van een verblijfsstatus he Eventueel met een financiele compensatie, en op deze manier kan je grote integratie problemen effectief voorkomen, zou toch een vrijwillige optie moeten zijn en die financiele compensatie moet aanlokkelijk zijn, dus minstens 18.1888 euro kontant, fiscaal vrij met behoud van COA en bijstands rechten, denk ik zelf.
Zulke dingen verplichten is erg inhumaan maar de wet moet deze optie gelijk bij binnenkomst echt aanbieden aan elke immigrant en elke asielzoeker of gelukszoeker denk ik.
Geboortecijfers moeten flink omlaag ok hele EU, hele wereld, en massa sterilisaties, met totale verwijdering van alle geslachtsorganen kan een handje helpen en leiden tot significante effecten. Ik moet toch politiek in denk ik. STERK PUNT ivm overbevolkings Drama wereldwijd.