Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2022, 09:11   #70
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
Tegen de hoge snelheid van max 100km/u
Nee. Ze rijden echte 110 kmu op de snelwegstukken dat is op jouw kilometrique alvast 120 kmu.
Citaat:
Zonder comfort ....airco af als het warm is .....en als het koud is met een dikke jas aan .
Nee, je leest niet wat er staat en begint maar te fantaseren.
Citaat:
En altijd de chauffeur alleen nooit met 4 volwassen personen in de auto .
Veel gaat dat niet uitmaken bij een EV, bij een zuipende ICE al wat meer die geen recuperarief remmen heeft.

Citaat:
En altijd achter vrachtwagens of achter een andere auto.
Dat zegt veel over jou, want dat staat nergens.

Citaat:
Alleen om te bluffen staan ze vooraan bij rode lichten om als eerste weg te zijnen enkel in de steden of als ze zeker zijn dat het een kort ritje is.
Je komt alvast op het podium als EV-basher.

Citaat:
- kom eens wat meer buiten en zet uw roze bril af en trek uw ogen eens kritisch open .
Slaapwel.

Citaat:
Rij eens wat verder ....de Franse snelwegen 130km/u bij droog weer hoeveel EV je ziet ....
Al tot in Stockholm gereden en verder? Al tot hoekje Cornwall gereden? Met je plofmachine? Ik wel. Jij niet.

Citaat:
.dan nog wat verder de Zwitserse snelwegen bergop en bergaf ....hoeveel EV je zit die de stroom mee volgen en als je een EV ziet waar en hoe die dan mee kan.
Zwitserse snelwegen lol, jij kent die al helemaal niet, ik toevallig wel.

Citaat:
Een oude R4 kan sneller en heeft meer luxe tegen de testsnelheden van die EV's .......rij je er 110 km/u plooien de deuren wel open maar dan zijn de passingen nog mooier dan sommige EV hun afwerking
Wat er toch allemaal in je hoofd zit, amai oude chaos³

Citaat:
- kom eens wat meer buiten en zet uw roze bril af en trek uw ogen eens kritisch open .
Wat anders als persoonlijke aanvallen heb je niet? Heb ik die 31 BEVs en meer getest in winter en zomer?

Aha, de NAF komt niet buiten om die BEV nauwgezet te testen om zo de consumenten te helpen bij hun keuze. Genoteerd achter je roze oliebril.

Lees toch eens begrijpend wat de NAF juist rapporteert, zoals ik gedaan heb. Kun je dat echt niet? Dat zegt vooral veel over jou.

Waarom zuipen ICEs zoveel bij 100 en 120 kmu vanaf 130 kmu gaat het redelijk steil bergop.

Het normverbruik van die wagens is 4,7 liter voor de TSI en 4,1 liter voor de TDI

Dus 70 % meer dan hun normverbruik is heel rap gehaald. Die moeten elke 50 km gaan tanken zou @ Mambo zeggen.

"Dus kom eens wat meer buiten en zet uw roze bril af en trek uw ogen eens kritisch open".

Laatst gewijzigd door Micele : 25 juni 2022 om 09:40.
Micele is offline   Met citaat antwoorden