Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
in elk geval: aantal ongevallen delen door aantal gereden kilometers is het eerste dat je zou moeten vinden in die statistiek... en vergelijken met niet Level2 auto's om de conclusie te komen dat die systemen niet werken...
|
En dat doet Tesla met al hun eigen wagens, niet jaarlijks maar zelfs elk kwartaal.
Lees dit hieronder eens echt door, echt een lachertje, ik heb het vertaald en doorgelezen. Vooral waar ze de data vandaan halen. De constructeurs moeten die maar zelf rapporteren, ook als het helemaal geen steek houdt of onvolledig is. Dit sinds afgelopen jaar, eigenlijk vanaf juli 2021.
W AAR DEL OOS
Tesla is natuurlijk primus want ze melden alles via hun Telematics, die 258 zullen wel allemaal van Tesla zijn, het grootste deel van de claims ook, en die paar van de media meestal ook.
Citaat:
• 392 Level 2 ADAS crashes were reported as of May 15, 2022.
• 367 occurred from July 2021 to May 15, 2022
• 25 crashes either occurred before July 2021 or had no incident date recorded and are not included in this figure
Sources of Level 2 ADAS Crash Reports
Compliant/Claim: 139
Telematics : 258
Field Report: 5
Testing: 2
Law Enforcement: 12
Media: 6
Other: 4
• Telematics and complaints/claims were the most common sources of crash report information.
Note: Multiple reports and sources for the same crash result in a total number of sources greater than the number of crashes.
|
426 totaal "bronnen" dus 34 gevallen dubbel gemeld, maar ze weten nog niet echt welke...
https://www.nhtsa.gov/sites/nhtsa.go...-June-2022.pdf