Ik hoorde in de auto iets op een Belgisch overheidskanaal (schraal radiolandschap, anders zou ik dat niet opzetten) over een explosie in Kiev. Mijn eerste gedachte "over de systematische bombardementen de laatste weken op Donetsk zullen ze wel niet veel te zeggen gehad hebben". Dit terzijde. Die explosie dan. Elders (Eurazia and Multipolarity op Telegram) was dit daarover te lezen vandaag.
"Ukrainian sources showing today’s video of “Russian targeting of civilians” in Kiev with a cruise missile are conveniently not showing the real target of the attack rather they are showing a closed market and a residential building across the street.
The target was an “Artem” military manufacturing plant. Geo located: 50°27'45.67" N 30°29'12.04" E."
Er zijn trouwens nog meer explosies in Kiev momenteel, lees ik. Misschien heeft het bombarderen van Donetsk door Oekraïne dan toch iets uitgehaald. Maar dan niet op het moment dat Macron, Scholz en Draghi er waren zoals sommigen dachten dat het doel was van de aanvallen op Donetsk, namelijk Rusland uitlokken wat bommen op Kiev te droppen op het goede moment om de EU te beïnvloeden.
Laatst gewijzigd door Bach : 27 juni 2022 om 01:25.
|