Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2022, 06:52   #411
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik vind het geen oorlog wanneer de ene partij de andere volledig onder controle heeft .
Dus, er is geen oorlog tussen de Palestijnen en Israël?
Citaat:
Prima vraag !
Het zou betekenen dat de Israelische blokkade nutteloos zou worden. Israël accepteert dit niet.
Maar zou Israël er een oorlog voor starten tegen Jordanië en Egypte?
Citaat:
Het zal "support for terrorism" genoemd worden, ook door de Amerikanen welke, samen met Israël, in staat zijn enorme druk uit te oefenen op die landen.
Och ja, de grote boeman on der uw bed, de VS.
Citaat:
Alleen een eindoplossing wanneer je in het Israelische kamp zit . Andersom hoor ik het nooit.
Andersom zou het probleem ook wegwerken hoor. Dat is al paar een keer geprobeerd, tot nu toe, zonder succes.
Citaat:
Ik hoor juist altijd over de rakketten barrage waar Israel mee te maken krijgt.
Af en toe een paar verveelde, verwarde jongeren die een overmaatse vuurpijl afvuren, die misschien de grond zal raken.
En ja, de Gazoenen hebben het wel al eens geprobeerd. Op een paar dagen tijd een paar 100 Fajr en dergelijke richting Israël te slingeren.
Citaat:
Geweld gebruiken als oplossing is alleen mogelijk als er genoeg geweld gebruikt wordt, anders wordt het probleem alleen maar groter.
Wat er dus vanuit gaat dat genoeg geweld altijd voor een oplossing zorgt .
nonsense dus, tenzij u partijdig bent like hell.
of er wordt te veel geweld gebruikt om het probleem op te lossen, zou dat het misschien zijn.
Voor u wordt er overal waar geweld is en problemen zijn, dus te weinig geweld gebruikt om het probleem op te lossen, nooit te veel
Echt, lezen is uw sterk punt niet.
ALS geweld gebruikt wordt als oplossing van een probleem, dan moet het voldoende geweld zijn, anders wordt het probleem alleen groter.
Citaat:
Het Israelische geweld in de vorm van onderdrukking van een hele bevolking veroorzaakt een probleem, het is te veel geweld .
Wie zegt dat Israël "uw probleem" niet ziet als probleem?
Citaat:
nee, de afwezigheid levert geen voordeel op.
Dat was al duidelijk ja, maar de vraag die ik stelde wordt niet beantwoord.
Dus de aanwezigheden van Joden in Gaza is een goeie zaak voor de Gazanen?