Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2022, 17:02   #142
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Al die geloof toestanden, MIS toestanden zijn eerste politiekpartij-parabels van machtswellustige demagogen om de bevolking onder de knoet te houden, zelfs tot na de dood angst in te boezemen om de bevolking te kunnen kneden zoals zij willen om hun macht te bestendegen.

Wil je geloven, Ok, geen probleem maar hou dit eenzijdig denken uit de wetten van het land en vooral in de eigen levenssfeer.

Wat het verschil is met Zwitserland waar het volk via referendum kiezen bepaald wat de wet zal inhouden en er geen wetten door de strot van de bevolking gestampt word door politieke ivorentorens en hun partijen

>>>die als Hell Angels, Outlaws hun plaats verdedegen om dan totaliteit hun bende regels in een wet op te leggen aan anders denkenden met de loze belofte de mensen te zullen verdedegen zoals de maffia voor veeeeeel belasting-poen.

De VS rechtbank is al zo erg als de taliban in het op vrijheid beknotten van de vrouw... hier zijn er ook kerksen die kinderen misbruik verdoezelen en verhinderen dat de daders strafrechtelijk gestraft worden>>> die nu ook al dromen om de zelfde werkwijze abortus, euthanasie, homorechten te verbieden.
Volgende als duidelijk voorbeeld:

Zwitserse bank strafrechtelijk veroordeeld in eigen land.

In sjoemel merk België zijn Banken en verzekeraars beschermde dieven, die de rechtbank steeds de hand boven het hooft houd met rek en trek toegevingen en uitstellen terwijl slachtoffers in de kou blijven staan dit door en met de hulp van politiek geplaatste rechters.

Zwitserland bewijst hiermee weeral hoe sterk het land democratisch is, hoe sterk hun wetten, regels, normen en waarden rechtsreeks via referendum kiezen door de bevolking gerealiseerd in het wetboek opgenomen >> verdedigt worden door het Zwitserse gerecht.

Rechters er niet met de pet naar gooien zoals hier >>maar naar de wet handelen, Sjoemelen niet kan, zelfs niet voor Grootbank zoals Credit Suisse

https://www.msn.com/nl-be/financien/...39U?li=BBqiJv1

Grootbank Credit Suisse is door een federale rechtbank in Zwitserland strafrechtelijk veroordeeld wegens het gebrekkig optreden tegen witwaspraktijken. De onderneming heeft een Bulgaarse drugssmokkelaar geholpen met het witwassen van miljoenen euro’s aan illegale inkomsten, zo oordeelde het grootste strafhof van het Alpenland.

................Het wordt gezien als een testzaak voor een mogelijke hardere aanpak door openbare aanklagers van de Zwitserse banken. Eerder kwam in 2018 een eind aan het fel geroemde Zwitserse bankgeheim.

Ook om het bankgeheim stop te zetten werd de bevolking geraadpleegd en koos de bevolking om dit inderdaad toe te passen en daar een wet op te maken!!! Net zoals ze kozen voor kerncentrale uitstap op middellange termijn omdat dat financieel en met behoud van energie zekerheid de bevolking het beste leek, enz.

Dus dames en heren dit is dus ware democratie, dat bedreven word in Zwitserland met de kantons, met referendum kiezen en met minimaal protocollair federale regering !!!!!!!

oooooh wat ben ik jaloers op de Zwitsers. Die dus ook zelf wel zullen kiezen hoe hun wet zal geschreven worden, wat abortus enz betreft
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 juni 2022 om 17:15.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden