Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2022, 22:04   #178
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
En wie geef je dan de schuld van een spontane miskraam? Want dat is dan ook moord van de ongeboren mens? Door de natuur?

En wie denk jij te zijn om je menen te moeten opwerpen als verdediger van de ongeboren mens?
Ben je ook zo bekommerd over de miljoenen weeskinderen of de hongerige kinderen die op straat leven of zijn die "mensen" minder belangrijk omdat ze toch al geboren zijn?
Wij ben jij om moord op de ongeboren mens goed te praten?
Mensen die niet of wel geboren zijn, hebben 1 ding gelijk. Dat het mensen zijn.
En weeskinderen, zwakbegaafden, hulpbehoevenden kortom, verdienen het om verdedigd te worden. Net zoal het ongeboren kind, dat zijn eigen rechten, om niet vermoord te worden, nog niet kan verdedigen.
Ik ken u als vurig tegenstander tegen dwangvaccinatie, omdat dat inbreekt tegen het feit dat ik, en daarmee iedereen op aarde, eigenaar is van z’n eigen lichaam. Ook u bent eigenaar van uw eigen lichaam. En dat lichaam, in een perfecte rechte lijn, ontstaat bij de conceptie, niet bij 8 weken, of bij 12 weken, of welk arbitrair getal dan ook, na de conceptie, en zeker al niet omdat er een geboorte plaats vindt.
Waarom ben je nog geen eigenaar van je eigen lichaam als je nog niet geboren bent? Daar zijn nul, zero, zilch logische redenen voor.