Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Noch U noch ik weten dat zeker.
Als het "echte" beelden zijn is er een tweeling geaborteerd. En?
Uw wens dat een "zo jonge" foetus bewust is. Ja, dat primitieve menselijke bouwwerfje kan reageren op prikkels. Maar da's niet hetzelfde als bewust.
Wat is mijn vak?
Uw bronnen zijn uw bronnen, dat ze zo strak als een Sol snaar op een harp zijn, maakt het niet meer of minder, uw bronnen en fantaziekes.
|
Niet die tweeling is geaborteerd he. Zeg koopt u eens een nieuwe bril.
Die tweeling zijn gewoon gezond geboren. Het is om te laten zien hoe 12w eruit ziet.
Goeiemorgen Maddox.
Mijn bronnen komen van artsen die zich bekeerden na 1000+ abortussen uit te voeren. Dat terzijde. Neem Antony Levatino bv.
Anthony Levatino is an American obstetrician/gynecologist. He formerly served as a professor and Student and Residency program director at Albany Medical Center.[1] At the time of his graduation from medical school, he was adamantly pro-choice and later performed over one thousand abortions. However he changed his views to an anti-abortion position.[2] He is well known for his interviews on abortion, as well as his testimony to congress on abortion procedures.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Anthony_Levatino

Baby 12 weken na conceptie - gezond geboren
Ik weet niet wat uw vak is, maar van dit onderwerp heb je echt geen kaas gegeten, sorry.