Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2005, 22:39   #2
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
[font=Arial][size=3]In Turkije zijn een 13 jarige en een 14 jarige jongen door de anti-terreur eenheid ( ja, ge leest het goed!!!) van Mersin opgepakt en afgevoerd naar een politiekazerne. De commando's haalden de jongens van school, zonder dat de ouders noch de schooldirectie verwittigd waren. Dit is pas vandaag gebeurd, dus ik weet nog niet wat er met die jongetjes gaat gebeuren...[/size][/font]

[size=3][font=Arial]Hier zie je hoe één van die jongens door de politie afgevoerd wordt. Merk op dat hij nog altijd zijn school-uniform draagt.[/font][/size]
[size=3][font=Arial][size=1][/size][/font][/size]
[font=Arial][size=3]Reden voor dit "anti-terreur" operatie???[/size][/font]

[size=3]Tijdens de vieringen van newroz (koerdische nieuwjaar) in Turkije waren de jongens een beetje onvoorzichtig met de Turkse vlag: ze lieten het op de grond vallen en sleurden het over de grond. Dit wordt in Turkije beschouwd als een "verkrachting" van de eer van de natie...ik hoef hier niet te vertellen dat hierop zware straffen staan in Turkije.[/size]

[size=3]Mijn bron? Geen alternatieve media dat sommige Turken op dit forum al te gemakkelijk van tafel vegen als zijnde vijandelijke propaganda. Nee, ik heb het nieuws van de Turkse media zelf. Het luidde: "de daders van de oneervolle aanval op de Turkse vlag zullen gestraft worden".[/size]

[size=3]Bronnen: [/size]
[size=3]www.milliyet.com[/size]
[size=3]www.ntvmsnbc.com[/size]
[size=3]www.cnnturk.com[/size]
[size=3]www.showtvnet.com[/size]

[size=3]Een 13 jarige en een 14 jarige, ik herhaal: een 13 jarige en een 14 jarige...voor effe wil ik mijn koelbloedigheid en diplomatisch ingesteldheid aan de kant duwen en ontstoken van woede schreeuwen:[/size]

[size=6]Ik spuw op die Turkse vlag!!![/size]

[size=3]Ik zal de Turkse media volgen om te weten wat er met die jongens gaat gebeuren en het hier posten...in naam van rechtvaardigheid. Meer kan ik niet doen...of jawel...ik ga lid worden van amnesty international...ik zweer het, in naam van rechtvaardigheid!!!![/size]
Tja...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden