Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand
ja een kennisgerichte openlijke PRO WHITE RACE BLOK in elk Europees Land vind ik NATUURLIJK en noodzakelijk, omdat er nu ook al BIJ1 bestaat, puur PRO NEGER politiek Blok met pro neger propaganda kreten en niemand die RACISME schreeuwt tegen sylvana simons en haar neger vriendjes.
Biologische en seksuele Rassenoorlog is Natuurlijk, vb suriname en guyana waar hindoe rassen en neger rassen een keihard PIKoorlog voeren.
ik bekijk het heel dierlijk nu maar in wezen zijn mensen gewoon een intelligente diersoort
|
ziehier nu organiseert Thierry Baudet een Oekraine symposium, ik had mij gratis aangemeld als lid maar heb geen zin om te gaan, amsterdam Rai as zondag 10 juli.
onder email aan leden,
ik vind FVD toch een beetje extreem nu.
het geweld tegen de Oekrainers is op geen enkele wijze goed te praten,
totalitaire oorlog van poetin is een barbaarse misdaad tegen de mensheid
----------------------------------
---------- Oorspronkelijk Bericht ----------
Van: Forum voor Democratie <
[email protected]>
Aan:
[email protected]
Datum: 05-07-2022 20:23
Onderwerp: Een frisse kijk op een onfrisse oorlog
Beste Waldo Dewanand D
Aanstaande zondag is het grote symposium van Forum for Democracy International over de situatie in Oekraïne. Dé gelegenheid om alles te weten te komen over de clash tussen Rusland en het Westen - van de geopolitieke context tot de laatste ontwikkelingen aan het front.
Unieke bijeenkomst
Vooraanstaande sprekers uit binnen- en buitenland zullen hun visie geven op de escalatie van het conflict in Oost-Europa, achtergronden verschaffen, nooit eerder gehoorde perspectieven delen, met elkaar in debat gaan en meer. Onder hen zijn journalisten, academici, diplomaten en politici. Een unieke bijeenkomst op Nederlandse bodem. Kortom: dit mag u niet missen!
Gratis voor leden
Als lid van FVD bent u van harte welkom op het symposium. Het enige wat u hoeft te doen is een?*gratis ticket reserveren met uw FVD-account. Het staat u vrij om introducés mee te nemen, mits ook voor hen een ticket is gereserveerd. Tot zondag!
Reserveer uw ticket
John Laughland - Thierry Baudet - Marcel de Graaff - Alexander Shulgin - Marie-Thérèse ter Haar - Joost Niemöller - Pieter Stuurman
Datum: zondag 10 juli
Tijd: 14:00 uur
Toegang: gratis
------------------------------------
-------------------------------------
NOOT:
ik zal toch binnenkort Thierry Baudet eea verzoeken inzake een massa remigratie project plan voor alle gekleurden, negers en indiase hindoe rassen, dat HAALBAAR en Realistisch moet zijn.
Technisch gezien kan alles tegenwoordig