Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2022, 11:48   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wij hebben zo'n plug in hybride
Ondertussen 8 maand 14000km gereden en al 4 keer moeten gaan tanken (reken aan zo'n 50l per tankbeurt en dan zitten wij aan een gemiddeld benzine verbruik van 1,5 l/100 km)
Wel elke dag batterij opladen en zo veel mogelijk electrisch rijden
Opladen gebeurt grotendeels met zonnepanelen + thuisbatterij

Dus ik kan de openingspost verwijzen naar het rijk der fantasie. Mijn plug in hybride (Toyota) is zuiniger dan door de construkteur beloofd (en rijdt electrisch ook een pak verder dan in de technische specificaties). Er moet wel bijgezegd worden dat electrisch en hybride rijden een aangepaste rijstijl vereisen om echt het onderste uit de electrische kan te halen.

En ik ben onafhankelijk van laadpalen en de daarbij horende miserie en bepaal, zoals u ook stelt, zelf waar ik stop niet de batterij met het rijbereik van ± 1000 km in hybride modus. Plug in hybride is op dit moment, voor mij, het beste compromis tussen zuinigheid (en dus ecologie) en vrije mobiliteit.
Na deze bekentenis van jou, zou ik je toch aanraden om een extra verzekering te nemen.
Een all-in omnium tegen micele-miserie. (grapje he micele, geen persoonlijk aanval hoor)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden