Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche
Jij bent makkelijk te vangen met deftig vocabulaire. Want dat is wat het is. Het FVD was vanaf het begin al een radicaal rechtse partij, het bracht het alleen met meer filosofische inslag dan de PVV.
|
ja Nietzsche,
Ik ben lid van Forum voor Democratie omdat ik geloof in het project Expansie FB SS, en het is toch nu noodzakelijker dan ooit. Dus deel 1 van mijn boek toekomst droomplan suriname is al bijna af en in deel 2 en deel 3 wil ik dus Thierry Baudet aanvallen en uitnodigen om samen te werken met ons Delftsche Arische Katten Commando.
FVD is hard nodig, een openlijke Pro White Dutchman Partij, ja daarom moet ik harder werken, heb hier ruim 7 manuscripten die toch Pro Rechts gedachtegoed zijn en alles moet toch openbaar gemaakt worden, denk ik. Met echte oplossingen ok, geen gezeik en geklaag. VOL=VOL
profeet Drs Hans Janmaat had gelijk vroeger, nu al 25 jaar geleden, hij had gelijk. HEb hem nog persoonlijk ontmoet en bijeenkomsten bijgewoond van CDers.
Nederland Blank houden vind ik toch noodzakelijk, op grond van harde wetenschappelijke feiten uit harde Natuur. Het argument van Racisme is niet relevant hierbij, en dit is dus wat ik nu heb ontdekt na 30 jaar private research.
Poetin is psychopaat en PRo Poetin zijn is gevaarlijk en dom.
PUNT is:
Wat heeft een Pro White Dutchman partij nou eraan om openlijk Pro Poetin te zijn?? Wat is het zuiver blanke Nederlandse belang hierbij?? Deze vraag wil ik Thierry Baudet dus voorleggen binnenkort in het openbaar.
Mijn Visies zijn toch heel dierlijk en koelie aapachtig ok, en katachtig. Ik ben geen mens en ben nooit mens geweest, moet DNA mutatie zijn, dus ik ben een mutant.