ONderwerp:
Studie: Rusland inlijven (GROOT) Europese Unie of vredesakkoord lange termijn??
Analyse
1) De Europese Unie is nu een Grote Schulden Unie geworden, en alle lidstaten zijn gehavend erdoor, schuldenlast is nu fataal omdat de euro gedevalueerd is tov de USdollar door de slimmere rentepolitiek van de amerikaanse FED tov de ECB. Dus deskundigheid ECB is teleurstellend, met een vrouw aan de macht.
2) Kan de wilde, woeste, ontembare, doch superintelligente Russische IJSBEER vreedzaam ingelijfd worden door de GROOT Europese Unie? Het BEEST binnenhalen?? Machtsstrijd logischerwijs en de Russische Beer zal zeker de helft van de Europarlementariers lekker opvreten met mes en vork.
3) ONMOGELIJK plan, of heeft iemand een optie die kan werken?? Geef het door aan Thierry Baudet zou ik zeggen, hij is een POETIN knuffelaar.
4) Voordeel GROOT Europa met Rusland en alle ex sovjet staten erin, is wel dat er een gigantisch techno en economisch machtsblok ontstaat dat in een klap sterker en groter is dan het megalomane USA dollarblok. En dit willen de Yankees absoluut niet, dus daarom daagden zij Rusland uit om Oekraine te bombarderen denk ik. Alle Amerikaanse media schreven over een Russische aanval en hoopten dat ook van harte om Europa te verzwakken. Nu is de USdollar sterker geworden dus de Yankees zijn dolgelukkig.
5) Deze hele oorlog in Oekraine gaat om de macht en hegemonie van de USdollar denk ik. America First Policy, is wat Yankees willen. Een verzwakt en verarmd Europa is het lik-, bef- en schoothondje van de Yankees.
6) Ik geloof dat er nog geen topic was over GROOT Europa met Rusland erin en alle voormalige Sovjet splinter staten, incl evt Taiwan.
7) Natuurlijk moet een GROOT Europa als Avondland, absoluut Puur Raciaal Germaans en blank Arisch zijn, met harde immigratie wetten tegen de gekleurden en zwarten en overige niet ariers. Hardere asielwet zonder het recht op gezinshereniging en met evt verplichte sterilisatie van elke niet arische M/V die hier wil naturaliseren en ongenadig verplicht wordt tot genetische en seksuele assimilatie, vanuit hard Biologisch wetenschappelijk oogpunt, en om een zwarte onderklasse dus te verhelpen. Huidige zwarte onderklasse moet min of meer HUMAAN verplicht worden tot remigratie denk ik nu, om hen gelukkiger te maken. MI is alles Technisch mogelijk nu met de geavanceerde Europese Technologie dus er is hoop denk ik en het lijden en stille verdriet van al die tientallen verarmde, en kansloze niet blanke/ ariers is echt zielig om aan te zien, ik ken hen persoonlijk in mijn buurt, Delft Zuid, kruithuisweg. Helaas is Evolutie keihard darwinistisch, NO MERCY, the WEAK must perish, SUFFER and die. The winners take it all.
-------------------------- visie van patrickve.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Ik denk niet dat Oekraine uiteindelijk bij de EU komt, want Oekraine zal op den duur niet meer bestaan he. Dat moet heel heel heel traag door de Russen opgepeuzeld worden, op zulke manier dat de Russen daar enorme middelen aan verliezen, en uiteindelijk een totaal ik kipkap "bevrijd" land hebben waar ze enkel maar gigantische kosten aan hebben.
Al die gesticulatie is enkel maar om het vuur brandende te houden. Wat we zeker niet willen is dat Oekraine uiteindelijk een vrede vindt met de Russen, een stuk afstaat, en inderdaad voor de rest op onze kosten komt leven. Dat moet een mop zijn voor de Russen he. Maar binnen 20 jaar of zo he.
Met een beetje chance is die "overwinning" van de Russen uiteindelijk hun economische zwanezang dan he.
|
haha Rusland in De europese unie haha de wilde russische ijsbeer temmen, nooit gelukt
is er toch een diplomatieke optie om Rusland in te lijven bij de Europese Unie?
---------------------------