Discussie: Wokeness
Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2022, 08:20   #1258
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het gaat hier niet over geaardheid maar over eigenheid. Het gaat hier niet over het verkiezen van mannen of vrouwen te neuken, maar om de denial van de natuur van het eigen lichaam. En ja, er zijn gevallen waar het eigen lichaam ambivalent is, maar dat zijn heel kleine fracties van de bevolking.

Hier gaat het eerder over mensen die beweren in de grond een kip te zijn. Vroeger noemde men dat zotten. Het zijn mensen met een volledig gezond mannen- dan wel vrouwenlichaam die BEWEREN een ander wezen te zijn dan hun lichaam. Ik heb het hier dus niet over die "biologische afwijkingen", ik heb het over perfect normale lichamen, waarvan de eigenaars beweren een ander lichaam te hebben dan het werkelijke.

Let wel, ik ben totaal voor de vrijheid om met uw lichaam te doen wat ge wilt, daar stukken af te kappen, daar zaken bij te plakken en zo voort. Maar men kan zich de indruk niet ontdoen dat we hier een heel grote gelijkenis hebben met zotten die beweren een kip te zijn he, en daarom pluimen willen laten inplanten en een bek. Ik ben er totaal voor om die mensen toe te laten te doen wat ze willen. Maar ik ben ook voor de vrijheid van anderen om dat een bende halve garen te vinden en daar niet tot "respect" voor gedwongen te worden.
Gij denkt misschien zo, maar er zijn achterlijken genoeg die zelfs dat willen verbieden.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 18 juli 2022 om 08:23.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden