Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2022, 17:08   #38
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Daar ik ontdekt heb dat aardappelchips nog vrij gezond zijn, en die 6 tot 9 maanden bewaren, ben ik sinds een week tortilla chips beginnen hamsteren, de eerste hele doos vrijdag in Colruyt gekocht, 20 zakken van 200 gram voor 12 euro minus 20 cent.
Ik ben nu zelf met vakantsie, en heb als Grote Master Plan een stapel van die dozen opbouwen. Als je de komende week een velo ziet passeren met een grote doos chips achterop, it's me, Erw!

Als in september dan de vakantsie voor iedereen gedaan is en de wereldoorlog volop kan beginnen, zit ik met een stock chips en jullie op jullie tanden te bijten.
NA NA NA NA !
Voor diegenen die ook tortilla chips kopen, tis nu of nooit want ik laat niks over ze!
Wees er maar matig in:

Vetten uit zaden (omega 6): hart- en vaatziekten (cholesterol is niet gevaarlijk, homocysteïne wel)
Keukenzout: kanker (verdringt kalium uit de cellen), hoge bloeddruk
Aardappelzetmeel: kan bijdragen tot suikerziekte

Als je grond hebt, plant dan liever iets gezonds, een bessenstruik, wat groenten e.d.