Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2022, 21:11   #50
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.665
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Omdat uw god, mocht die al bestaan, een arrogante etterende klootzak zou zijn?

ja joh, nu heb ik dit vraagstuk opgelost, en het is heel simpel, organisch model Creator in Dewanisme, heel simpel.

Dan zijn de Hogere Blanke Hollanders mijn Geestelijke, literaire, taalkundige en wetenschappelijke CREATORS, mijn kleurloze Nano Goden.

het is een relatief model ok. Ik moet het uitwerken in een nieuw Engelstalig werk voor internationale publicatie.

Blanken zijn geestelijk hoger ontwikkeld van nature ok, ik ken veel zwarten en koelie aapjes, ja helaas ze zijn geestelijk echt minderwaardig, heel zielig om aan te zien, hitler wilde hen juist helpen ok om hun lijdensweg stop te zetten, zielepoten.

Zou vladimir Poetin dan de nieuwe REincarnatie zijn van het atma van adolf hitler?? Cyclische aspect he vd creatie, in manvantaras, kalpas en Yugas volgens Vedic Science HEt klinkt bijna Alien ok Kali Yuga duurt 432.000 jaar??? dit is de halfwaardetijd van specifieke radioactieve Uranium isotopen denk ik Weet niet welke.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden