Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2022, 08:22   #71
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Jep. Het kan niet zoveel kwaad in mate, maar bij mij een afgesloten hoofdstuk niettemin. Ik ga heus de ander zijn plezier niet ontzeggen, zeker niet als die de mate erin weet te houden.

Wat ik echter niet verstandig vind is wanneer er een cultuur zou bestaan waarin niet-gebruikers scheef bekeken zouden worden. Niks van aantrekken uiteraard. Toch was er vroeger een tijd waar je een rare kwiebus was indien je geen zout op je frieten vroeg. Zo heb je ook wietkoppen die er heilig van overtuigd zijn dat iedereen (zonder schizofrenie of bipolarisme) - mits overtuiging - openstaat voor marihuana.

Langs beide kanten bestaat intolerantie en gebrek aan zelfrelativering.
De enige drugs die veilig blijft ongeacht uw maat...is cannabis.
Al die zever in pakskes en bangmakerij daar rond mag wel eens stoppen.

En zo 1 tube olie gaat circa een week tot 2 weken mee en is sterk geconcentreerd. Veel hogere dosissen dan iemand die 4 jointjes rookt of dampt. Meisje op de foto krijgt het met THC en CBD sedert 9 maand oud na geboorte en een hersentumor, die kromp na toedienen van olie.

Het gevaar is het beleid en slechte informatie wat mensen overlevert aan de zwarte markt of de pharmakeia van dubieuze pharma bedrijven. Terpenen profiel is essentieel.

Laatst gewijzigd door CUFI : 21 juli 2022 om 08:42.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden