Mediageile aandachtshoer von ranzig mist zijn kop op tv en zijn vergoeding.
Citaat:
"Na 1 september denk ik dat er terug maatregelen kunnen volgen. Mondmaskers zie ik terugkomen, zeker op het openbaar vervoer. Feest-, theater- en concertzalen zorgen er maar beter dat hun ventilatie goed werkt zodat er niks hoeft afgelast te worden.
Ik kan enkel pleiten dat iedereen zijn vierde vaccin gaat halen. Het zal ons allemaal helpen.
|
Conversatie in september op OV:
Madammeke stapt zonder mondvod op de bus.
Chauffeur: er is opnieuw een mondmaskerplicht.
Madam: u vergist zich, dat werd al lang afgeschaft.
Chauffeur: neen, van ranst is bang om besmet te worden en adviseert daarom opnieuw maatregelen dat de politiek volgt, heb je het nieuws niet gezien?
Madam: ik zou het niet weten, ik kijk geen corona-soap meer met de vrees van de mediageile madame soleil die er telkens maar op los liegt om ons allemaal weer te kloten. Ik speel niet meer mee met dat jojo-spelleke en ik volg de grondwet die zegt dat ik zelf mag bepalen en gij hebt niet de bevoegdheid om een ongeldige maatregel af te dwingen.
Dus doe nu je job maar zonder commentaar en waarvoor ik je betaal en zet deze bus in gang van punt A naar punt B.
En von ranzig krijgt alle vier mijn gifspuiten, hopelijk verdwijnt die bange klootzak dan voorgoed uit het zicht en dat zou ons pas allemaal helpen.

Ze mogen in september of gelijk wanneer nog doen wat ze willen, mijn naam is haas, de hoogste boom in met hun f*cking onzin, ik weet van niks, net zoals in de apotheek gisteren.
Zolang de grondwet gevolgd wordt, kunnen ze ons niks maken, ongeacht hoeveel ongeldige maatregeltjes ze ook nog uit hun duim zuigen.