Discussie: Wokeness
Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2022, 08:19   #1410
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Nogmaals. Gij zijt met uw mening ook in de minderheid dus naar u moet de samenleving ook niet luisteren.
Ik dring mijn wiet ook niet op neen. Hou die perversiteiten dan ook weg waar ze ongewenst zijn. Simpel toch?
En ik heb geen overheid nodig mij te voorzien, integendeel. Ik heb even min een wet of ander nodig om te weten dat ik dat medicinaal gebruik. Na zeven arrestaties werd mijn gebruik en liefde daarvoor alleen fanatieker en groeide ik. De wet is verkeerd en medicinalen hebben gelijk. Als de lbht zich ook zo zou voelen, dan had niemand nog een probleem en kunnen die fascisten niemand meer voor hun karretje spannen. Wanneer onverkozen fascisten u moeten beschermen, mag je je wel eens vragen stellen. Ze beschermen de lbht groep niet eens maar gebruiken hen om hun narcistische zelven via sociaal darwinisme als goeie te displayen. Bij corona blinkten ze als vaccinazi. We hebben die hun redding en beleid echt niet nodig.

dat iedereen altijd dezelfde mening moet hebben, is dictatoriaal. Homoseksualiteit is een doodzonde en transseksuelen zijn vaker wel dan niet psychologisch en hormonaal beschadigd en later misleid door personen die Baphomet openlijk aanbidden en ons patriarchaat afbreken van binnen uit. Dat die duivelbedrijvers stoppen met zich op te dringen bij de volgende generaties en ons patriarchaat met rust laten. Ze kweken zo homo- en transfoben, als logische reactie op deze charade.

Laatst gewijzigd door CUFI : 22 juli 2022 om 08:42.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden