Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2004, 13:53   #39
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ugur
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion

U bent zo dom! Hoe komt dat? Leeft u op Mars of zo?
Alleen relevante opmerkingen aub, je moet alle mogelijkheden afgaan he

En ik ben trots dat ik Belg ben, maar ook dat ik Turk ben, is het ene dus ZOVEEL belangrijker omdat ik er geboren ben ?

(ps: ik heb persoonlijk zelf geen dubbele nationaliteit, maar ik vind het well kunnen)
Kijk eens ,men zegt dat Vlamingen voor een groot gedeelte voor het blok stemmen omdat ze racist zijn,wel ik zeg dat dit niet zo is.
In Belgie zitten wel 20 of meer nationaliteiten waar men als Belg geen last mee heeft,en die hun leven als Belg leven,maar wanneer de criminaliteit onze mensen afschrikt,en als het percentage bewijst dat dit voor een groot gedeelte door een bepaalde groep gebeurt ,dan moet men conseqeunt zijn en ingrijpen dan bestaat politiek correct zijn niet meer,temeer omdat dit dan een kaakslag zou zijn voor al die Vlamingen en al die andere bevolkingsgroepen hier in ons land die zich wel aan de wet houden.
U als belg en als turk,wat maakt het mij uit die zich wel aan onze wetten houd geeft dan geen reden voor racisme.
Als racisme inhoud dat men zich niet meer mag verdedigen tegen overvallen,niets meer mag zeggen over kleine criminaliteit of over godsdienst en dat men daders niet meer mag bestempelen als vandalen en ze maar de vrijheid van handelen moet geven dan pas ik.
En is dat nu net niet waar het Vlaams blok zijn voordeel uithaalt?
Wat ik hier wil zeggen is,dat als iedereen zich aan onze wetten houd,en een rustig leven leeft dat die geen reden geeft tot racisme!
Dat het nu Marokkanen,Turken,Chinezen ,Albanezen,Negers of enig andere bevolkingen zijn.
Al zal men nooit kunnen uitsluiten dat er minderheden zijn die men nooit zal overtuigen om gematigd te zijn,en die zitten in elke nationaliteit.
doornroosje is offline