Discussie: ACV en pensioenen
Los bericht bekijken
Oud 19 april 2011, 16:55   #14
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
ik denk niet dat dat moet
kuis al die gesubsidieerde doppersstatuten op, een fiscus en een sociale inspectie die fatsoenlijk controleert en ik denk dat loonkosten heel rap serieus omlaag kunnen.

verschil tussen loon en dop wordt dan ineens heel groot en ge kunt de echte sukkelaars (gehandicapten) echt helpen ipv hen een net geen verhongerpree'ke te geven. als die kleine groep werknemers al die gesubsidieerde dopstatuten moet blijven betalen + moet bijspringen omdat reynders niet WIL controleren dan zullen wij tot ons 100e moeten blijven werken denk ik

ofben ik nu te rechts bezig?
U denkt dat U, omdat U verstandige praat vertelt, rechts bezig bent? Ik vermoed van wel...

Dat al de nepstatuten enz. moeten verdwijnen dat is voor mij ook heel duidelijk.... Plus de maaltijd- en andere cheques... Daar verdienen enkel bepaalde (Franse) firma's pakken geld mee... Onbegrijpelijk in feite (maar het zijn de vakbonden die dat in de hand gexerkt hebben omdat ze niet kunnen verdragen dat de loonkost verminderd... Maar zal zal U wel weten ).
Maar zelfs als men die nepstatuten enz. weg krijgt blijft men met het feit zitten dat de bevolking steeds maar ouder wordt...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden