Los bericht bekijken
Oud 1 december 2022, 15:10   #74
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Geen ervaring mee, met celzitten.
Houden zo, alhoewel braaf zijn geen garantie is om u uit voorarrest te houden.

Citaat:
Wat moet ge er anders mee doen? In de garnalenkwekerij gooien is nog niet van toepassing. En in een instelling steken is al niet veel beter.
De rechtbanken die Belgie zowat dagelijks veroordelen daarvoor zijn de mening toegedaan dat psychiatrische patiënten in de psychiatrie moeten zitten in plaats van in de gevangenis. Zeker als ze niet tot gevangenisstraf veroordeeld zijn.

Citaat:
In plaats van een idioot in elkaar te peren, misschien een emmer water , borstel en zeep vragen.
Vragen? Aan wie dan?
De enige manier om in de gevangenis iets te 'krijgen' is door het te kopen. Het zal u iets duurder kosten dan in de winkel, maar alles is te koop.

Citaat:
Maar tja, eenmaal ge daar zit , denkt ge niet oplossingsgericht, maar gedraagd ge uwzelf als een beest in een te kleine kooi.
Of zie ik dat verkeerd?
Zo loopt het dikwijls.

Nog eens over uw "vragen." Ik kreeg mijn hartmedicijn niet, dus ik vraag aan de chef (cipier) achter mijn medicatie. Zegt hij, dat moet je na twee uur vragen.
Begint de volgende chef aan zijn shift 2/10 en ik vraag aan hem achter mijn medicatie. Zegt hij, dat moet je voor twee uur vragen.

Vragen in de gevangenis haalt niets uit. Dreigen met processen wel. Dat begrijpen de chefs wel.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden