Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2019, 06:44   #74
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Absoluut akkoord met jou. Het is dringend tijd dat PS die show achterwege laat, en gaat doen waarvoor hun kiezers stemden : beleid onderhandelen en dan uitvoeren. En niet als een angstig keffertje zitten achterom kijken of PTB of ecolo niet teveel van hun kiezers afpakt omdat die een compromis zouden maken met 'die andere' grote partij : N-VA.

De burger wil beleid, geen stuurloosheid.
hoe meer ik lees van de PS, hoe meer ik denk dat er daar mensen zijn die meer bezig zijn met het einde van België voor te bereiden (hun onderzoekscentrum is daarmee bezig, dat weten we) dan een volgende federale regering.

Het is een soort end game dat ze aan het spelen zijn. Nu nog eens verkiezingen zodat het VB daar veruit de grootste partij is zodat er totaal niet meer met de Vlamingen kan geregeerd worden. Dat leidt uiteindelijk tot een splitsing van België maar omdat aan de andere kant van de tafel racisten zitten, gaat de hele wereld aan de kant van de Franstaligen staan.

Allé, dat hopen ze dan natuurlijk.

Of die groep van mensen binnen de PS groot is of eerder klein is, dat weet ik niet, maar die groep bestaat zeker.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden