Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2018, 00:24   #105
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Welke uitweg zie je voor uw klacht? Zal rechts uw VB wel aanvaarden soms?
Waarom maak je er dan een probleem van links-rechts van?
De kiezers overtuigen kan helpen maar uw energie steken in een forum waarop 99 % van de deelnemers politiek geconditioneerd zijn is bij voorbaat een verloren zaak. Zelfs bij kiezers die denken dat ze voldoende neutraliteit bezitten inzake politiek is er bij de eindafrekening in het stemhokje meestal maar één factor die de doorslag geeft en dat is de vraag : "Wat heeft het mij opgebracht of hoeveel kan mijn keuze mij nog opbrengen?"
Bij mij ligt de keuze omgekeerd want ik stel mij de vraag :"Wie heeft mij gekloot en wie wil niet zien wie er gekloot wordt" En dan wordt de keuze die je maken zal heel beperkt. Maar....hoeveel kiezers beseffen dat ze ooit op een of andere manier gekloot werden? Ik heb het tenminste niet moeilijk om een visie te hebben daaromtrent? Bij veelvuldig gekloot worden en met een scherpe onderzoekende geest kom je wel tot gegronde besluiten. En als er dan nog feiten aan de oppervlakte komen moet je al helemaal niet meer twijfelen. Al die politieke folders met opgeklopt egos belanden dan ook zonder lezen bij mij in de papierbak. Trouwens wat ik hier in volledige neutraliteit schrijf ondergaat hetzelfde lot. Ontelbaar zijn de verklaringen en vragen op dit forum over zaken die ik of anderen trouwens recent al hebben aangekaart.
Dan valt uwen Euro natuurlijk wel?
Dit forum wordt niet gebruikt als een discussieplatform met gebruik van controleerbare of bewezen gegevens. De deelnemers hebben hier andere opties dan feiten te onderzoeken of ze mede te delen aan anderen.
Zij beogen andere doeleinden. Sabotage is er een van. Zelfpromotie is al een tweede. En er zijn er nog.
Werkende Man!

Sta me toe u een goedbedoeld advies te geven om de kans te vergroten dat iemand uw bijdrages hier zelfs maar begint te lezen.

1- Schrijf uw repliek in Notepad of uw favoriet programma
2- sla op.
3 - Wacht minstens 24 uur, en herlees.
4 - Aanschouw de irrelevante uitweidingen en stommiteiten in uw schrijfsel.
5 - Goto 3

Laatst gewijzigd door Wapper : 5 maart 2018 om 00:27.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden