Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2018, 16:36   #108
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Wapper; als ik jou niet naar de mond praat en je U bezig wilt houden met natrappen dan heb ik uw adviezen niet nodig omdat er toch niks waardevol in zit dat bruikbaar is.
Spijtig, want door het volgen van mijn hoger gegeven advies zouden uw bijdragen misschien gelezen worden...

Citaat:
Ik heb al meermaals gesteld wat de reden is waarom sommigen hier aanwezig zijn. Oorlog voeren en sabotage. Over politiek praten en visie geven is hier overwegend niet aan de orde.
Politiek is altijd een beetje oorlog hé?

Citaat:
Zoals uw voorgaande reactie weeral aantoont. En ik zal U ook advies geven. U leest dus men bijdrages dus niet. Maar u weet dus zonder lezen dat ze vol staan met irrelevante uitweidingen en stommiteiten.
O, maar ik heb ze ooit gelezen, hoor. Maar na een vijftal wist ik al genoeg.

Citaat:
Uw riedeltje klopt dus niet he vent! U bent dus een leugenaar.
Zie hierboven...

Citaat:
En stop maar met uzelf te beschouwen als middelpunt van het heelal. Ik geef hier niet mijn mening voor idioten.
Ik keer het om: ik lees geen idiote meningen

Citaat:
Wie leest en wil/kan lezen heeft de vrijheid om dat te doen.
Maar er is ook de vrijheid om niet te lezen.
Ik verzeker u dat van die laatste vrijheid uitgebreid gebruik gemaakt wordt wanneer het uw bijdrages betreft.

Citaat:
En stop om te beginnen maar met hier stommiteiten en leugens te verkondigen. Niemand heeft daar iets aan.
Om te beginnen? Hoort die zin niet vooraan?

Citaat:
En ik steek ook liefst geen tijd in herlezen van wat ik al weet want ik schreef het zelf.
En dat is voor u de ultieme garantie voor de samenhang van uw bijdrages?

Citaat:
Als ik lees wat er op dit forum verschijnt hoef ik zelfs niet te herlezen.
Ook mijn tijd is te kostbaar. Zeker om mij bezig te houden met reageren op stupiede leugens van derden. Tenzij......het te erg wordt. Zoals nu het geval is. U probeert dus mijn tijd te verspillen vent.
U heeft de volledige vrijheid uw tijd al dan niet te verspillen. Reageren is niet verplicht.

Citaat:
Plaats uw zak leugens op uw schouders en ga in Antwerpen verder wapperen. Mijn advies dus.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden