Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2017, 10:02   #7047
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Allemaal forummers met, laten we het eufimistisch uitdrukken, een nogal rechts profiel.
Serieus? Ik ben zelf niet rechts en ik merk daar niets van. Maar als ge helemaal uiterst links in een kamer staat, dan staan al de rest van de mensen in de kamer rechts van u.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Als op een PVDA forum de meeste andere leden tot een conclusie komen die anders is dan de uwe, is dat ook niet verwonderlijk.
Overigens zelfs sommige rechtse forummers hebben hier al op deze draad gezegd dat enkel idioten het Britse model kunnen aanprijzen.

Als mijn wereldbeeld extremistisch is, als U betaalbaar vervoer, onderwijs en gezondheidszorg voor iedereen doortrapt ziekelijk vindt, is dat uw conclusie.
Ik heb het over het verheerlijken door u van psychopathische monsters zoals Stalin en Mao Ze Dong. En recent nog het goedpraten van het regime van Noord Korea.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Als U het Chinese model, dat ik aanhang (dat is overigens mijn persoonlijke mening, niet die van de PVDA) extremistisch vindt, goed dan, begin dan met alle bedrijven te boycotten die met China zaken doen.
Ge begint weer te kronkelen. Ik heb geschreven dat ik UW wereldbeeld extremistisch vind. En bovendien dat uw feitenkennis zeer pover is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Ik vind net de neoliberalen extremistisch, net als het doorgedreven kapitalisme dat ze prediken.
Maar voor u is iedereen neo liberaal. Zelfs een linkse SPA'er.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden