Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2017, 17:05   #7051
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
geertvdb



Op deze draad heb ik enkel aangetoond dat het Britse geprivatiseerde spoor duurder is voor belastingbetaler en reiziger, ik had het niet over Noord-Korea, dat ik trouwens niet als een voorbeeld zie. U sleurt er Noord-Korea bij, waarschijnlijk wegens gebrek aan echte argumenten.
In een andere draad hebt ge het over gevluchte noord Koreanen die heimwee hebben naar noord Korea, daarmee het regime excuseren, terwijl het het meest barbaarse is op dit moment op aarde.
Ziekelijk!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Mao Ze dong, daar heb ik wel degelijk een mening over, en die is niet onverdeeld positief. Ik merk wel op dat Mao verheerlijkt wordt in de grootste economie ter wereld. Als U verheerlijking van Mao zo vreselijk vindt, waarom boycott U dan niet elk bedrijf dat zaken doet in China?
In mijn 10 jaar verblif in china heb ik niets gemerkt van een verheerlijking, buiten geisoleerde nutters die letterlijk op 1 hand te tellen zijn. Zelfs de ontelbare leden van de communistische partij die ik heb leren kennen, en een paar zeer goed, hebben nooit een lofzang aangeheven over Mao Ze Dong. Denk Xiao Ping, dat af en toe, Mao ze Dong NOOIT.
Hoe zou dat komen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De tweede belangrijkste munt ter wereld, wen er maar aan.


van alle domme dingen die ge hier hebt verteld is dit wel het toppunt. precies of het chinese volk zelf kan kiezen wie ze op hun briefke van 100 yuan kan zetten.
china is trouwens het enige land dat uit 4 delen bestaat:
China Mainland, Macau , Hong Kong en Taiwan.
Macau, HK en Taiwan hebben een eigen munt, en nergens staat daar de beeltenis van Mao op. Hoe zou dat komen? In tawan wil 99% nooit terug naar China, hoe zou dat komen? vergissen die zich allemaal?
In Macau en HK worden ze gedwongen terug te keren naar China Mainland. Plezant hé!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden