Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2017, 09:11   #7057
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Allemaal forummers met, laten we het eufimistisch uitdrukken, een nogal rechts profiel.
Ik denk dat 100% van de forummers hier een profiel heeft dat rechtser is dan jou.
Wat wil op zichzelf weinig zeggen.

Citaat:
Als op een PVDA forum de meeste andere leden tot een conclusie komen die anders is dan de uwe, is dat ook niet verwonderlijk.
Het gaat hier niet enkel om conclusies. Het gaat om de simpele vaststelling dat je erg goed bent in het negeren van feiten die niet in je kraam passen.

Je post hier bijvoorbeeld dat "Harvard de duurste universiteit ter wereld" is. Ik toon vervolgens aan, met bronnen en links naar relevante websites die jij zelf kan controleren dat jouw uitspraak zelfs bij benadering niet waar is, en jij negeert dat gewoon, en blijft bij je uitspraak.
En dat zien we telkens weer als we je op een onwaarheid betrappen, en aantonen, met bronnen, verwijzingen en argumenten dat je uitspraak niet waar is. Een paar posts later herhaal je jezelf weer, en doet alsof alles wat eerder geschreven is van geen tel is.

Je hebt hier al tig keren geschreven dat "de Britse spoorwegen de duurste van Europa zijn". Ik en anderen hebben hier al tig keer aangetoond dat dit niet waar is, met betrouwbare bronnen als ondersteuning. En toch blijf je dat herhalen.

Het is vermoeiend. En het heeft inderdaad als neveneffect dat niemand je nog serieus neemt, en ik je argumenten eigenlijk enkel en alleen nog maar voor de sport ontmantel.
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden