Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2017, 18:56   #5933
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Wanneer ik goed kan lezen bevat uw betoog geen enkel argument, zelfs geen begin van poging om mijn argumentatie onderuit te halen.

U bent maar één maal concreet, met een onverholen dreigement aan mijn adres volledig buiten de context van deze draad. Opnieuw. Wie men de mond niet kan snoeren of overtreffen moet men blijkbaar anders onderuit proberen te halen. De Franse slag?

Er zijn natuurlijk meningen gebouwd op kennis en ervaring (ik denk dat...omdat) en meningen tout court (ik denk). De ene legt meer gewicht in de schaal dan de andere.

Misschien - maar ik weet dat niet - legt u enig zwaar gewicht op de weegschaal maar voor de rest doet u enkel gewichtig. Zonder gewicht.

Ten andere, er was naar mijn mening gevraagd als gewezen gevechtspiloot. Die heb ik gegeven. Gebaseerd op een kwarteeuw ervaring terzake, ook in hogere commando-, studie- en staffuncties en met ervaring op meer dan 30 vliegtuigtypes.

Mag ik per omgaande weten op hoeveel ervaring u terzake kan bogen, kwestie van bij gebrek aan enige argumentatie toch enige geloofwaardigheid of credibiliteit aan de dag te kunnen leggen.

Tot weder horen met hopelijk een gezonde argumentatie en zo mogelijk een onderuit halen van de mijne. Dat zou bijzonder leuk zijn. Daar houden (ook ex-)gevechtspiloten van.
Uw ad hominem sneren weerleggen in geen enkele zin of mate hetgeen ik stel in mijn post 5931.

Het heeft overigens geen zin om u op te winden, al begrijp ik dat het onder andere voor u en voor uw broodheren ongetwijfeld frustrerend is om vast te stellen dat het zorgvuldig in mekaar geknutseld maar o zo doorzichtig plannetje niet blijkt te werken.

De bal ligt momenteel in het kamp van de voltallige Belgische regering. Geduldig en sereen afwachten hoe zij zal reageren op het samenwerkingsvoorstel van de Franse regering is nu de boodschap. En ten gepasten tijde kunnen we dan aan de hand van die reactie vaststellen of België geïnteresseerd is in inter-Europese nauwe samenwerking ondermeer op het vlak van defensie. Of niet.

Daarna volgt een passende reactie van de Franse regering, en dan kunnen we hier desgewenst verder praten.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden