Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2006, 01:23   #59
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik vrees alleszins dat een 'onafhankelijke republiek Vlaanderen' binnen de kortste keren 'ultra-liberaal' wordt, en dat 'de Vlamingen' dus inderdaad geen stap verder zullen staan dan vandaag, integendeel zelfs.
Dat is nieuw. Doorgaans wordt het onafhankelijk Vlaanderen verweten dat het zich onder zijn kerktoren gaat terugtrekken waardoor geen bedrijf er nog in geinteresseerd zou zijn. Ga vooral door.

Citaat:
De houding/standpunten/ideologie van 'de grootste partij van Vlaanderen' stelt mij wat dat betreft zeker niet gerust. Maar als de Vlamingen zich per sé willen laten ringeloren, tja, wie ben ik om ze te tegen te houden, hé.
Zolang ze dan maar niet komen zaniken van 'wir haben es nicht gewusst' !
Twee punten verontrusten me en maken dat ik niet op de inhoud van je post kan antwoorden :
1. 'ringeloren'
2. 'wir haben es nicht gewusst'

Hoe lang ga je dat blijven uitmelken om elke discussie onmogelijk te maken ? Ga je hopen een gezonde discussie aan te gaan met 25% van de kiezers als je hen constant loopt te vergelijken met degenen die op industriële wijze miljoenen mensen hebben vermoord ? Heb jij eigenlijk wel een gedacht van wat je mensen verwijt ?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 januari 2006 om 01:23.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden