Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2019, 00:06   #24
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Stel: jij rijdt strontzat met je auto en stopt niet. Mag de politie je dan afknallen?
Als je strontzat probeert weg te vluchten voor de flikken, dan knal je rap vanzelf wel ergens tegen.
De chauffeur van die bestelwagen had niet gedronken en dit is wat er gebeurd is:

"In de nacht van 16 op 17 mei zat het Koerdisch-Iraakse meisje Mawda met haar ouders en broer in een bestelbus die met valse nummerborden op de snelweg bij Bergen reed. Toen de politie het busje in het vizier kreeg, begon een achtervolging van bijna een uur."

https://www.trouw.nl/samenleving/de-...ving~a5b44f6c/

Dus ja, als ik een uur probeer de flikken van me af te schudden en daarbij halsbrekende toeren uithaal en daarmee dus ook andere weggebruikers in gevaar breng en dan ook nog eens inrij op een combi, dan moet ik achteraf niet huilie-huilie doen, als die flik me wat lood in m'n lijf pompt, zelfs al was het dan de bedoeling om een band lek te schieten om me te doen stoppen.
Ook niet als er - god betert - iemand naast me zit met ne kleine op de schoot die de kogel opvangt.
De verantwoordelijkheid ligt dan uitsluitend bij de chauffeur.
Snappie ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden