Discussie: schitterend nieuws!
Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2016, 19:03   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard schitterend nieuws!

Vandaag hielden vakbonden van de FOD Financien akties waarbij onderandere mensen die (in Gent?) de kantoren bezochten voor hulp bij het invullen van hun belastingsaangifte een paniekpamflet in handen gedrukt kregen.

Rode en groene vakbondsvertegenwoordigers lichtten de aktie toe voor de cameras.

Eigenlijk hadden ze SCHITTEREND nieuws.

Zowat 1200 gepensioneerde ambtenaren (in de financien diensten) per jaar worden niet vervangen,en de infrastructuur vermindert jaar op jaar.

Verder "waarschuwden" ze dat de overgebleven ambtenaren die de burger moeten helpen met het invullen van zijn belastingsaangiften niet.......en hou U vast want het is letterlijk wat ze zegden...."De zelfstandigen konden kontroleren".........

Daarmee gaven deze ambtenaren-vakbondsvertegenwoordigers exact aan wie zij als "de vijand" zagen.(jawel,dezen die,ten gronde,zorgen voor hun inkomsten)

Gelukkig ziet onze huidige regering het anders...
Hopelijk vereenvoudigen ze nu eindelijk eens de belastingen,want ik moet toegeven,dit is totnogtoe een "Big failure"...Het lijkt me kompleet abnormaal om de belastingsbetaler te "bestormen" met 1000 punten terwijl de meesten onder ons er misschien 40 van nodig hebben.Ik heb ook het ongemakkelijke gevoelen dat er veel te veel "staat" nodig is om al die punten te controleren .....

Vandaag bewezen de vakbonden ons dus een DIENST.....(ze hebben het zelf niet door,maar kom,zalig de simpelen van geest)

Laatst gewijzigd door kelt : 17 juni 2016 om 19:11.
kelt is offline   Met citaat antwoorden