Los bericht bekijken
Oud 8 september 2017, 20:13   #16366
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Inderdaad! wat anders?

Uw argumenten komen altijd op hetzelfde neer: 'die persoon is heel betrouwbaar en heeft gezegd dat aliens bestaan'.

Maar de wereldgeschiedenis staat vol van 'betrouwbare personen' die de grootste kul verkopen waar gij ook niet in gelooft! Heel de hadith is bvb gebaseerd op 'betrouwbare personen', die meer dan 7000 verhalen van Mohammed hebben opleverd, en die zijn TOCH allemaal nonsens, want Mohammed is een mythe.

Hetzelfde voor Koning Arthur, Willem Tell, de mirakels in Lourdes en alle getuigenissen van eender welke seance met geesten. Ook al die miljarden mensen die getuigen dat ze god hebben gevonden, da's allemaal niet waar. Ja, al die miljarden mensen vergissen zich.

en dat geldt ook voor elke ufo getuigenis.

Tenzij er een ufo landt in mijn tuin, dan geloof ik er in. Maar 'getuigenissen' bewijzen NIETS, NOTHING, NADA, RIEN.
Ik ga iets toegeeflijker zijn, het moet niet in mijnen hof zijn, gewoon publiekelijk, volgbaar wereldwijd op tv, wil ik ook nog geloven.
Straf eigenlijk dat wezens van zoveel lichtjaren afstand weten wie hier moeten contacteren om toch geheim te blijven. Ofwel zo dom dat ze af en toe gaan driften in maisvelden.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden