Los bericht bekijken
Oud 25 november 2011, 13:35   #1040
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Dat zal wel meevallen qua aantal denk ik.

Een discussie over het gebruikte materiaal en de correcte interpretatie hoort er nu eenmaal bij. Het alternatief is dat we gewoon alles geloven, van de bijbel tot de sprookjes van Grimm, een boek van Erich Von Däniken of een traktaat over vitalisme.

Je ontwijkt deze vraag al vanaf het begin van de draad, dus ik vrees dat ik ook op mijn honger zal blijven zitten, en dat je enkel een lege doos hebt vol holle beweringen die je niet kunt waarmaken. Je bent in die zin een beetje Egmond Codfried, die ook de discussie niet ten volle aandurft.

Wat spijtig is. De joodse lobby bestaat en is waarschijnlijk machtiger dan een doordeweekse andere, maar wat jij daarover voor waar aanneemt is er zo ver over dat het ridicuul wordt. Een discussie over oa je bronnen, het aftoetsen met gekende feiten en rationele veronderstellingen en redeneringen inlassen zou dat kunnen nuanceren en je onderzoek waardevol maken. Nu is het dat niet.
Tja Liederik,

Wanneer jij vindt dat je je laagdunkend moet blijven uitdrukken over deze draad dan is dat je volste recht, al hou ik niet van die stijl en weet ik intussen beter

Leg me eens uit waar ik de discussie NIET aandurf, indien je hier al wat langer zou rondwandelen op P.be zou je weten dat dit een loze uitspraak is

Een methode zou kunnen zijn dat je zelf eens op onderzoek uittrekt ... ik heb zelf een aantal boeken gekocht maar de meeste ben ik gaan lenen in de bibliotheek ... over het algemeen kan je ze snel identificeren want ook al staan ze er al lang, ze zien er kraak net en ongelezen uit, zo veel worden ze uitgeleend.

Je blijft Joodse lobby & Zionisme door elkaar sleuren en ik begin stilaan de indruk te krijgen dat het niet per ongeluk is maar dat je het erom doet.

Ieder zijn/haar recht om een beeld over het doen en gaan van onze aardkloot te ontwikkelen, maar indien je zo geïnteresseerd ben als je hier wil doen uitschijnen dan moet je wel van de geplaveidde paadjes willen en durven afstappen en daar ben je nog niet toe bereid

Deze draad is een mooie intro hiervoor ... maar blijkbaar niet naar uw zin

Nu, het zij zo ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden