Discussie: Oorlog tegen Iran
Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2019, 01:12   #41
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
De USA zocht al oorlog tegen Iran vlak naar de illegale oorlog tegen Irak, maar kon het niet rechtvaardigen. Het was diezelfde John Bolton die meedeed aan de gefabriceerde leugens over "Irak heeft massavernietigingswapens" die nu met een gelijkaardige leugen komt. Hier hoor je Tulsi Gabbard, presidentskandidate voor 2020

Tulsi Gabbard: Iran war would make Iraq look like a cakewalk

Overigens heeft generaal Wesley Clark vlak na de oorlog in Irak al duidelijk gemaakt dat Iran deel uitmaakt van een Amerikaans imperialisme dat het Midden Oosten totaal wil inpalmen.

Dit gesprek vond 10 dagen na 9/11 plaats, en de video werd in 2007 online gezet

General Wesley Clark: USA will take out 7 countries in 5 years

En mensen die dit negeren omdat het niet van onze o zo betrouwbare MSM komt, kunnen voor mijn part de allerhoogste boom in

het werd hierboven al genegeerd
of misschien ook niet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
IMF, World Bank..

Ik heb me vraag afgevraagd aan wie we onze staatsschuld eigenlijk verschuldigd zijn.

Ik zie schuld zoals een vriend die je 100 euro leent, waarvoor hij zelf heeft moeten werken, en die je later aan hem teruggeeft. Maar staatsschuld is in principe geldcreatie uit het niets, door een of andere bankbediende die met een simpele klik op de muis schuld schept.

Moreel gezien vind ik dat er aan niemand schuld verschuldigd is. In realiteit zijn het bankiers die zichzelf met interest verrijken en er tastbare zaken mee kopen

Ik denk dat deze oorlog tegen Iran de inleiding zal zijn voor een financiële systeemcrisis. Het worden interessante tijden maar ik kan niet zeggen dat ik er naar uitkijk
Vergeet China niet dat zich op een handels-oorlog voorbereidt. https://forum.politics.be/showthread.php?t=248653
Als het wat tegenzit kunnen er een paar conflicten gaan culmineren.
Dat zou mooi uitkomen.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden