Discussie: AI to the rescue
Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2021, 14:27   #30
siegfried1648
Provinciaal Gedeputeerde
 
siegfried1648's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2020
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Daar ben ik het mee eens.
Echter, geen forum zonder spelregels, anders is het om zeep en wordt er aan de lopende band afgehaakt, en ben je nog enkel met eensgezinden aan het discussiëren wat niet zo leuk is.
Oh dat weet ik zo net nog niet...een forum hoeft niet altijd met elkander oneens te zijn om een forum actief te behouden. In tegendeel, vroeger zat ik op een ander forum dat behoorlijk actief was, (nu niet meer online vanwege overlijden van de oprichter van het forum) en waar bv linkse moraalridders op voorhand werden gedeleted zodra ze een account aanmaakten. Om maar te zwijgen van allochtonen.Prachtige tijden waren dat.
Ondanks dat de leden allemaal rechts waren, was er genoeg activiteit, juist omdat het rechtse begrip al divers genoeg is... Een forum hoeft niet per defintie links en rechtse leden te hebben om in evenwicht te houden. Er zijn zat themas waar ik het grondig mee oneens ben met rechtse leden.

En je kreeg zowieso geen berisping, wat wel op politics.be gebeurt, met stafpunten voor 1 jaar vanwege een sarcastische opmerking die een mod niet snapt, nietwaar Pontiflex?

Laatst gewijzigd door siegfried1648 : 3 maart 2021 om 14:29.
siegfried1648 is offline   Met citaat antwoorden