Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2020, 16:52   #23
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, dat is mijn (?) pad niet. Al meermaals heb ik onderstreept hoe ik als democraat de waarde van de vrije meningsuiting heel hoog acht. U niet, want u hebt al meermaals aangegeven dat u bepaalde meningen als strafbare zaken ziet.

Dan even het rijtje overlopen:

Als de Belgische overheid hard drugs strafbaar acht, ontneemt ze de burger een bepaalde keuze in de genotmiddelen. Is dat dan ook dwang?

Nergens schreef ik homoseksualiteit strafbaar te stellen of van overheidswege als "te behandelen afwijking" te omschrijven. Beweert u het tegendeel, voel u vrij mij als bewijs te citeren.

Vrouwen de financiële zekerheid bieden dat ze omwille van gezin of andere situaties (bijvoorbeeld inwonende zieke bejaarde), is helemaal niet beperkend. Het is bevrijdend.

In het geloof zijn mijn kinderen vrij. Geloof binnen de context van dwang en druk is geen levendig geloof. In ons gezin wordt het geloof beleefd en vormt een onderwerp van gesprek. Niet van "moeten of je-gaat-wat-meemaken".
U bent anders hier op het forum iets te duidelijk geweest om nu de vermoorde onschuld te spelen.
Voor u stond homoseksualiteit op dezelfde lijn als pedofilie, u pleit er steeds voor die perversiteit te laten behandelen, gelooft in aversietherapie en duivelsuitdrijving.
U vindt ook en daarover was u ook duidelijk, dat ouders beslissen voor hun kinderen en dus strikt geloof moet ook zo worden doorgegeven. Waar is de keuze?

Wel van mij mag u als man gerust thuis blijven om voor anderen te zorgen, voor de financiele zekerheid kan uw vrouw zorgen , toch? Nee he? U ziet dit als de rol voor vrouwen maar niet voor mannen!
Maar mocht je jezelf bedacht hebben, prima hoor, dan gloort er hoop aan de horizon!
alice is offline   Met citaat antwoorden