Los bericht bekijken
Oud 25 november 2021, 10:13   #2
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp:

Wanneer gaat dit forum offline, deleted?? Planning?
Voor sommigen kan dit niet snel genoeg.
Anderen vinden dan weer dat hun gratis amusement nooit mag verdwijnen...

Citaat:
1) Ik wil weten of er al een offline datum gepland is voor dit forum Politics.be, dus dat het deleted is, erased from the web.
Op dit ogenblik is er niks gepland, maar een COP is nooit uitgesloten...
Citaat:

ik maakte dit eerder mee met vele andere forums en alle postings van mij waren toen ook voorgoed deleted.
Mijn oprechte deelneming voor het grote verlies dat u en vele anderen daarbij hebt geleden.

Citaat:
2) Nu wilde ik mijn postings hier snel handmatig in backup doen, want een deel kan ik als mijn eigen schrijfsels toch verkopen denk ik, toch interessante ideeen en denkbeelden in al mijn postings sedert 2012 geloof ik, toen ik hier aktief werd.
Ongetwijfeld.

Citaat:
3) Stel dat Belgie opeens weggevaagd is van de aardbodem door atoombommen of aliens, zou dit Belgisch forum dan nog bestaan op internet?? Aliens die heel Belgie met alle Belgen totaal zouden willen ERASEN, wegvagen op aarde zouden ook absoluut zeker alles over en van Belgen op het hele internet en in alle digitale archieven op aarde totaal en permanent deleten. In theorie kunnen Aliens met hun superieure Technologie in elke chip inbreken via het gewone STROOMNET, dus via de elektronen velden he die om de stroomkabels heen vliegen. In Science fiction films komt dit voor, zie bv SF film: The Day That the Earth Stood Still.
Gezien mijn totale onwetendheid i.v.m. aliens, doomsdayscenario's, complotten en andere verschijnselen uit die categorie, kan ik hier geen sluitend antwoord op verzinnen.

Citaat:
4) Politics.be is heel mooi, deskundige posters hier, vrijheid van meningsuiting nr 1 op internet, petje af voor de moderators, veel strafpunten verdiend, maar ok EXpliciet XXX materiaal moet je inderdaad niet toelaten.
Bedankt voor de appreciatie.



Citaat:
5) Moet tijd maken om mijn eigen posting data hier snel op te slaan in mijn backup archief bestanden. Kan flink wat tijd kosten, goed plan maken.
Veel succes met uw onderneming.

Citaat:
6) dit forum zal zeker nog minimaal drie jaar online blijven denk ik. Maar is er een planning wanneer het offline en deleted zal gaan???
Ik ben vooralsnog niet op de hoogte van dergelijke plannen.
De eigenaar probeert integendeel een en ander om dit forum weer te heractiveren, ondanks dat het stilaan een verouderd communicatieplatform dreigt te worden.
Citaat:
Van wie is dit forum feitelijk?? Een organisatie of persoon?? Kan niet van de Belgische Staat zijn haha haha En ook niet van de Belgische geheime diensten hahah
Maarten Malaise is, was, en zal steeds de oprichter, beheerder, eigenaar en maecenas van dit forum zijn dat niet zal sluiten voordat het toegaat.
Pontifex is nu online