Los bericht bekijken
Oud 28 november 2021, 17:21   #14
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wat mij ietwat stoort. Er bestaat een katern "koetjes en kalfjes". Dit zou moeten dienen voor wat niet dient binnen themafora. De boog moet niet altijd gespannen staan, wat we ook lezen in de hoofding van dit katern k&k.
Echter. Als ik zie wat binnen k&k aan vetzakkerij en seksistische praat wordt verkondigd, terwijl ze zich buiten k&k voordoen al intelligente wezens, dan stel ik mij toch ernstige vragen.
De grens tussen wat niet past in themafora en wat wordt bedoeld door een boog die niet wordt gespannen wordt serieus overschreden.

De vrouwen met ietwat zelfrespect haken af. Zo is dat. En dat merk ik al meer dan een tiental jaren.
Beste,

Wij proberen het hele forum in te richten volgens het principe: niemand hoeft een mening te appreciëren noch te respecteren, doch iedereen mag wel zijn mening uiten, hoe dégoutant sommigen ze ook moge vinden.

Hou echter in het achterhoofd: het forum dient uitsluitend om meningen over politiek, maatschappij etc. te ventileren.
Meningen over de deelnemers zijn hier TOTAAL niet toegelaten.
Negatieve meningen over politici, partijen en hun aanhang kunnen, maar worden liefst onderbouwd en gedocumenteerd.

Een andere restrictie die wij hier hanteren: het laten publiceren van meningen die voor de forum-eigenaar of zijn medewerkers legale miserie kunnen veroorzaken.
Uit het oogpunt van zelfbescherming proberen we dergelijke publicaties te vermijden.
Honni soit qui mal y pense....

Om meningen toch aan bod te laten komen die sommigen dégoutant vinden, en niet wenst te respecteren, ,... compartimenteren we het forum.
Op die manier weten na een tijd de tere zieltjes, seuten, nonnen, paters, moraalridders, femelaars et tutti quanti, welke subfora ze best enkel betreden op eigen risico, in hun sterke momenten en op tijdstippen dat ze ware tolerantie begrijpen.
If you cannot stand the heat, stay out of the kitchen.
Geef toe: zo kan iedereen zich bittere tranen besparen, zonder dat iemand anders compleet de mond gesnoerd wordt.

Voor al wie dit concept niet begrijpt, ongeacht of hij cancel culture aanhangt of de totale vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel voert, blijf ik ter beschikking om alles te illustreren of te verhelderen, als het moet met praktijkvoorbeelden.

De moderatie.
Pontifex is offline