Los bericht bekijken
Oud 15 september 2019, 11:02   #9
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht

Ik zou graag mijn volledige spaarrekening uit het bankstelsel halen, al heb ik geen idee waar ik het veilig kan deponeren
Ik weet niet om welke bedrag het gaat.Mocht het om een bedrag van 4 of 5 nullen gaan dan zou ik in grond gaan; een bouwperceel waarop geen termijn staat waarop je moet bouwen, of makkelijk en goedkoop van rechtspersoon, als bijvoorbeeld een stichting, kan wisselen.

Een (extra) huis geeft hoofdpijn en is daarom af te raden. Wat als de huurders wanbetalers blijken of als het huis niet tegen een fatsoenlijk bedrag verhuurd kan worden?


Veel geld op de bank aanhouden is onverstandig. Negatieve rente gaat tegen de natuurwetten in lijkt mij; gaat dus goed fout nadat de lapmiddeltjes op zijn.

Wim Middelkoop een zelfbenoemd onheilsprofeet heeft aardig kunnen cashen door blokjes goud, met percentage winst voor hemzelf, te verkopen. Dit jarenlang met dezelfde babbel maar dan in de hoek van dollarcrash. Zo is hij niet de enige. Over de gehele lijn genomen zie ik dergelijke aankopen als onverstandig. Tenzij je in een land woont met een politiek en juridisch instabiel klimaat; waar revolutie op de loer ligt en rijk tegen arm, vice versa, tegen het leven staan.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 september 2019 om 11:31.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden