Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2019, 10:16   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard Islamitische landen bezorgd over toenemende islamofobie.

Islamitische landen bezorgd over toenemende islamofobie.

Citaat:
In haar slotverklaring van de top in Mekka zegt de Organisatie voor Islamitische Samenwerking (OIC) zaterdag zich zorgen te maken over de toenemende islamofobie in vele delen van de wereld.
Daar kan je maar 1 ding op reageren en dat is: 'zelf gezocht'

Dat de Islam op zich bestaat en er mensen zijn die dat willen beleven/volgen zoals het geschreven staat in hun grote boek daar heb ik géén probleem mee maar als die Islam alleen maar staat om de rest van de wereld het op te dringen (niet altijd zonder slag of stoot zelfs) dan valt er niet van te verschieten dat er in de wereld anderen zijn die daar anders over denken wat dan weer Islamofobie in de hand werkt.

Ik vind dat hun leiders het zelfs vrij slecht aangepakt hebben want het had anders kunnen lopen maar dan krijg je, wat water bij de wijn doen en dat lukt precies niet echt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline