Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2004, 00:02   #10
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Schijnkandidatuur gaat er niet over of de premier al dan niet macht heeft in Europa, als premier wel te verstaan. Maar het gaat er over dat Verhofstadt opkomt voor de Vlaamse - en de Europese verkiezingen, maar toch niet gaat zetelen.

Dehaene is daarentegen veel correcter en zal - indien verkozen - ook echt gaan zetelen in het Europees parlement, ook is hij geen kandidaat voor het Vlaamse parlement.
yep, dat bedoel ik. Karel Hendrik, ik denk dus te mogen stellen dat Verhofstatd veel groter kiesbedrog pelegt dan Dehaene. Hij gaat niet zetelen voor het parlement, en het argument dat u aanhaalt dat men in de Raad het volk beter vertegnwoordigt is ook neit correct aangezien hij daartoe enkel behoort omwille van zijn federale verkiezing. Toch eveneens opmerken dat Verhofstadt in de Raad zit omdat hij premier is, nochthans wordt hij niet verkozen tot premier aangeizen da de uitvoerende macht betreft. Maw: als ik federaal voor Verhofstadt stem weet ik helemaal niet of ik hem eveneens voor de Raad verkies, daar gaat uw betoog volgens mij dus de mist in
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden