Discussie: Het Tesla aandeel
Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2018, 08:56   #251
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.877
Standaard

Het zal nog allemaal moeten bevestigd worden maar als inderdaad enkele tientallen procenten bestellingen geannuleerd zijn,dan IS er een probleem.

Heeft het te maken met het feit dat de "goedkoopste versie" van de Tesla 3 op de Griekse kalender geraakt is?

Is het een algemener wordend gebrek aan vertrouwen in de overlevingskans van de firma (en de service-ability van een toch niet goedkope wagen? )

Is het frustratie omdat ik me wel kan voorstellen dat mensen die een levertermijn van een paar jaar nog net konden slikken (en plannen om dan hun huidige- en enige wagen uit dienst te nemen daarnaar schikten) uiteindelijk toch een andere beslissing nemen omdat Griekse kalenders hen niet aanstaan?


...belangrijke zaken.

Persoonlijk geloof ik niet dat de "sfeertjes" die geschapen worden omdat al eens een moron een Tesla plooit tegen het strtaatmeubilair of mede-weggebruikers er mee te maken zou hebben....


Niettemin,als Tesla 3 het "brood en boter" moet worden van Tesla ,dan zal het sneller moeten gaan...
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 10 juni 2018 om 08:57.
kelt is offline   Met citaat antwoorden