Discussie: Het Tesla aandeel
Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2018, 09:31   #252
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het zal nog allemaal moeten bevestigd worden maar als inderdaad enkele tientallen procenten bestellingen geannuleerd zijn,dan IS er een probleem.

Heeft het te maken met het feit dat de "goedkoopste versie" van de Tesla 3 op de Griekse kalender geraakt is?

Is het een algemener wordend gebrek aan vertrouwen in de overlevingskans van de firma (en de service-ability van een toch niet goedkope wagen? )

Is het frustratie omdat ik me wel kan voorstellen dat mensen die een levertermijn van een paar jaar nog net konden slikken (en plannen om dan hun huidige- en enige wagen uit dienst te nemen daarnaar schikten) uiteindelijk toch een andere beslissing nemen omdat Griekse kalenders hen niet aanstaan?


...belangrijke zaken.

Persoonlijk geloof ik niet dat de "sfeertjes" die geschapen worden omdat al eens een moron een Tesla plooit tegen het strtaatmeubilair of mede-weggebruikers er mee te maken zou hebben....


Niettemin,als Tesla 3 het "brood en boter" moet worden van Tesla ,dan zal het sneller moeten gaan...
Tesla wordt de allersnelste zelfs zo snel als de Chinezen. Wat wil men meer?

Reeds in April 2018 kwam het model 3 al de top 10 binnen, dit wereldwijd alhoewel ze maar enkel in de USA verkochten: http://ev-sales.blogspot.com/search/label/World

Enkel blauw is BEV

YTD 2018 of de eerste 4 maanden 2018 staken ze "brood en boter" Renault Zoe (##Europees n°2) al voorbij. Qua inschrijvingen - enkel april - geraakten ze zelfs op de 5e plaats. (en dit met productieonderbreking(en) voor de bandoptimalisatie)

Wat gaat dit ergens in de zomer worden met een productie van 5000 wagens per week? Met de extra verkoop in Canada waar de parkings al vol staan om geleverd te worden. (om de US-federale premiereductie uit te stellen tot begin juli)

## Europa / China niet vergeten:

Dezemorgen weer in plakvorm.

Laatst gewijzigd door Micele : 10 juni 2018 om 09:51.
Micele is offline   Met citaat antwoorden