Los bericht bekijken
Oud 30 december 2014, 02:52   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Daar gaat mijn vraag over.
Vinden jullie het leuk dat een politieke discussie gekaapt wordt door mensen die zich vastbijten in schrijffouten (waarna ze zelf bokken van formaat schieten, vaak nog in het bericht zelf waarin ze iemand terechtwijzen!)?

Pontifex.
Ik ben het eens met deze stellingname, ook al is er niets leuker dan degene die iemand pakt op een taal- tik of ander foutje zélf op zijn bek te zien gaan.

Iedereen schrijft wel eens iets fout. Ik betrap er me zelfs zeer vaak op. Maar ik vind het evengoed storend als iemand nooit iets zinnigs schrijft maar er wel in slaagt om in elke zin vijf fouten te verwerken.

Maar goed. Ik snap waar het probleem zit dus, doe maar. Het zijn immers in de regel de trollen die geen fatsoenlijke tekst op de wereld krijgen.

Ik zou het wél jammer vinden als ik niet meer met een emoticon zou mogen kenbaar maken dat ik iemand's tekst ten zeerste apprecieer. Uiteindelijk stelt het forum daar een emoticon beschikbaar voor.
Er een "like" voor in de plaats geven zoals op feesboek komt uiteindelijk op hetzelfde neer.

Maar goed. Dat probleem kan omzeild worden door een paar woorden van appreciatie aan de emoticon toe te voegen. Voor mij is dat alvast geen probleem, dus nog eens: doe maar. Ik ben al blij dat er een moderator bereid is om hier zijn tijd in te steken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden