Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2023, 22:31   #24
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
2

Alleen ooooh zo spijtig dat er zo weinig op gereageerd word hier .... geen wonder dat de Linkse EU steeds verder van ons slaven maken .... zal nog verergeren met het doordrukken van de EU digitale munt.

In het Nederlandse parlement word minstens gedebatteerd zoals het hoort over de crypto, over EU digitaal streven!

Hier in dit land geen woord er over, even stil als toen Arco en Dexia de mensen pluimden. Man, man, man wat een sjoemel land hier
Het kan aan mij liggen, maar ik geloof dat 95% van de mensen niet weet hoe het financiële stelsel werkt. Probeer het vooral ook niet uit te leggen want dan ben je voor velen een conspiracy wacko, of ze willen er gewoon niet over praten.

De Amerikanen zijn hun schuldplafond van 30 triljoen (30 000 miljard) dollar al voorbij. Sinds het aantreden van Obama is dus hun volledige schuld sinds het ontstaan van de USA, verdrievoudigd. Het gaat razendsnel.

Langs de ene kant willen ze het schuldplafond omhoog halen. Maar ook dat plafond zal binnen enkele jaren weer overschreden worden. En als men stopt met schulden af te lossen (default on the debt) dan loopt het ook volledig mis. Het is dus kiezen tussen de pest en de cholera.

In een recent interview met Blackrock, 's werelds rijkste en meest invloedrijke investeerderskantoor, gaf CEO Larry Fink aan dat hij de toekomst van het financiële stelsel ziet werken met tokens.

Het huidige stelsel is op sterven na dood. Ik vraag me heel erg af hoe de overgang naar de digitale euro en de digitale dollar gaat verlopen. Vooral ook wat de koopkracht van zo'n euro of dollar zal zijn.

En wat gaat er bij die overdracht gebeuren met de huidige schulden die zijn opgebouwd? Die kwijtschelden zou gewoon fraude zijn. De Amerikanen hebben veel meer uitgegeven dan dat ze ooit kunnen terugbetalen. En wij eigenlijk ook. Ik vraag me sterk af hoe de wereld eruit zal zien.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden