Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2008, 12:22   #4
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Tja, ik geef liever OPEC de schuld en de onnozelheid van de moderne mens.

Wie heeft dat moderniteitsconcept - iedereen een auto - trouwens in Indonesië en Maleisië geintroduceerd? De Europeaan. Voorheen leefde de Indonesiër duurzaam.

Maar wij vonden dat primitief en achterlijk.

En nu zitten we te janken om die arme oerang-oetans.

En nu pleiten we tegen de concepten die wij zelf decennialang door de strot van die mensen hebben geramd.

Kan het absurder?


Vergeet bovendien ook niet dat Europa en Amerika al hun bossen hebben omgehakt om te kunnen moderniseren. De Indonesiërs en de Maleisiërs hebben net datzelfde recht.

Zijn we niet akkoord, dan moeten we ze maar compenseren voor het intacthouden van hun wouden. Maar da's een verschrikkelijk dure grap.

Dus zolang gij en ik niet bereid zijn maandelijks €100 �* €200 af te staan aan die landen, moeten wij onze mond houden.

natuurlijk. Ervaring en leren uit foute beslissingen moet ook worden afgeschaft. Als ik in het water sprong en zag dat ik zonder die voorbijdrijvende boomstam niet had overleefd, moet ik aan jou natuurlijk niet vertellen dat het beter is niét in het water te springen, alleen moet ik voor jou nadien een boomstam gaan kopen die jou ook kan redden zeker. want IK heb het tenslotte overleefd en als jij het niet kan overleven is het sowieso mijn schuld.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 mei 2008 om 12:23.
circe is offline   Met citaat antwoorden